Muzyka

Muza

Muzyka

poniedziałek, 21 września 2015

Wbijamy level...

Hej tu znowu ja i dzisiaj wam napisze wskazówki  jak  szybko wbić  level na momio u mnie będzie ciężko ale cóż...  33 tyś wbić trzeba się napracować.. :



1.Wykorzystaj momo które dostajesz codziennie i wyślij je.

2.Napisz na forum czy ktoś ci pomoże XD.

3.Wejdz w profil osoby która ma wysoki level (nie emily xd).

4.I nakarm około 100 przyjaciół.

...Kiedy rozmawiałam z Ashlynn o jej levelu powiedziała mi że jeśli ona spróbuje nakarmić zwierzaki jej pół znaj to dostaje ok.100 tyś (XP) Pisła mi to kiedy miała 46 level.

...Mi z punktem 2 poszło dobrze ponieważ taka dziewczyna mi pomogła z momo i rozdała mi ok 20 momo...

5.Stwórz sobie konto i wbijaj levele  i prześlij momo oraz prezenty!

6.Wpisz w forum  #Animo ,wyjdzie ci dużo osób które mają pupile.


Na dzisiaj to tyle odezwe sie jutro (Mam  super muzyczke XD)  Czekam na prezenty i momo oraz nowych przyjaciół ♥ julcia90

1 komentarz: